sreda, 2. januar 2008

Dolgčas med prazniki

Prazniki se za kanček predolgo vlečejo, na Brdu že nekaj dni nisem bil, čeprav tudi mene skrbi da ne bodo kaj zamočili.

Prejšnji teden si je končno vzel dopust tudi Klaus in se z družino odpravil na dopust na Malto. Klaus je dober dečko, vendar z njim ni pametno češenj zobati. Zadnjič sem se nekaj pošalil z znancem iz nacionalke na račun njegove šefinje Margot in glej ga zlomka da mu je zadeva prišla na ušesa. Popenil je in se tresel kot šiba na vodi, očitno se je zelo boji, saj to ni prav značilno za hladnega germana in nekdanjega majorja Stasi. Da pojasnim, Klaus je pri nas že 12 mesecev v vlogi svetovalca za PR, uradno je zaposlen v nekem zasebnem podjetju iz Larnake, dela za komisijo, globlje pa nisem vrtal. Dragutin je rekel da je Klaus OK dečko in to mi zadostuje.

Francoske pa Urška ne obvlada, premajhni koščki kumaric so, krompir je tudi preveč razkuhan, pojedel sem vseeno.

2 komentarja:

e.lee margie & stephanie pravi ...

Imaš kar prav,...dolgčas med prazniki posebno še če se držijo skupaj in jih ima človek hitro polno kapo.Posebno tu v " Palestini " ( beri na Filipinih)...ko dejansko praznujejo vse povprek.Od fešte do fešte ( njihove tradicilnalne " Fieste ),...tako da sem tudi sam že pošteno naveličan posedanja in prestavljanja iz enega konca na drugi...najbrž se boš vprašal,zakaj pravim " Palestina " haha,..nekje sem zasledil predčasno zgodbo o delavnosti ljudi v Izraelu in kolikor je Palestincev tam in tam blizu,so bojda take lenobe za delo,da je to med drugim ena od poglavitnih težav med njimi...no in to so enako " pridni " za kakršnokoli delo.Sedet, pljuvat okoli, scat v zid in podobne navade ( od kje mi je že to poznano ??,..hehehe ja, vemo a ne?...Takole bodo za enkrat tudi Velikonočni prazniki bolj dolgčas kot pa praznovanje.Kako pa kaj Tone ? ..Se še ukvarja z glasbo oz.špila kaj resno ali malo za hobi.Ne vem ,če ima še tisto klaviaturo D-50,..ga bom povprašal ,če kje staknem njegov e-mail.Mobilno pa tudi ni dvakrat za rečt,da nisem pozabil v Slo.
Za enkrat lep pozdrav v svet civilizacije in lepe ter mirne praznike vama z Urško želim...predvsem pa spočij se kolikor ti bo pač delo dopuščalo..
e.lee
Ervin Lesjak
http://steinlugar.blogspot.com/

e.lee margie & stephanie pravi ...

Drži