torek, 1. januar 2008

Palačinke

Krasne palačinke zna narediti, niso ne pretrde, ne premehke, ravno prav namazane z orehi ali s skrivnostnim namazom. Vse kar sem lahko o tem namazu povem je le to, kar sem čutil v ustih, sladko in kislo. Morda je limonin sok in sladkor? Hmm, ne more biti menda tako preprosto? Urška se mi je le skrivnostno smehljala, bila je to najboljša silvestrska poslastica po dolgih letih.

Večer je zmotil José, ki mi je poslal res dolg SMS z najboljšimi željami in voščili, vseeno je na koncu dodal, da nas čaka težkih šest mesecev. Neverjetno, po vseh pripravah in drilu se jim še vedno tresejo hlače da ne bomo zajebali, da ne bom jaz zamočil. Pa kaj imam za zamočit, vse je že napisano, vsi scenariji preigrani, Klaus mi diha za ovratnik, prav na vse so mislili. Težijo ...
Šefov soimenjak, ki je je prenašal ta pressing zadnje pol leta že dva tedna ne odgovarja na telefonske klice, po predaji predsedovanja je baje na Blairovi jadrnici nekje ob obali Tunizije in si hladi živce ... le kje bom jadral jaz konec junija ...

Grem raje naprej poslušati koncert iz Dunaja, rožice imajo tudi letos lepe.

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Pozdravljen JJ,
Upam da nisi tolk v "posel padu",da si na Februar kar pozabu pa nič skup zložu.V bistvu sem bil kar mel presenečen,da si tut še kakšen cajt vzameš za Blog...in praviš palačinke je Urška dobro naredila,...se pravi vsaj v domači kuhinji bo vedno dišalo.
za 1x tolk da mal poklepetava.
p.s.
Pa ne sekiraj se preveč okoli raznih cvetk na tvoj račun,vedeti moraš da je to v glavnem zaradi fovšije kajti " najinih letnikov " ne delajo več...smo unikati mar ne ?
lp. iz: 8stopinj 13 min. 56 sec. N
124 stopinj 13 min. 54 sec. E
e.lee