nedelja, 6. januar 2008

Obtožbe

Ponovno sem se zbudil s težko glavo, spal sem zelo malo in še to na sedežni v dnevni sobi. Zaspal sem pred TV-jem.

Dandanes je za vse kriv Janša, to postaja že prav smešno. Najnovejšo cvetko sem prebral na internetu, čeprav danes računalnika niti pogledati nisem nameraval. Že včeraj zjutraj sem izvedel, da sta se Peče in Zmago orng počila na žurki. Predvideval sem, da sta oba malce preveč popila, danes sem za "razkol" v njuni stranki kriv že kar jaz. Dajte no ljudje, kako sem lahko kriv za njun prepir? Nima smisla komentirati ...

Včeraj je dan minil brez omembe vrednih dogodkov, o političnih sploh ne bi pisal, nasmučali se tudi nismo, saj vreme ni bilo prav primerno.

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

- :D :D, dober post. Pridem še sem.

Škoda, ker nisi prebral mojega posta, da me zaposliš za svetovalko.

Lp, Vlatka

Anonimni pravi ...

...JJ zmeri so in bodo obtožbe, take in drugačne.Al se zasmodi mleko, al guma spusti glih nekje med Ljubljano in Izolo sred Julija v največji gužvi in 6 km koloni...al pa se preprosto naveličaš čakat v vrsti za karte na košarkarsko tekmo,..pa spet samo pi...mo, vsi po vrst od 1. do zadnjega.Obtožujemo en drugega, ker je to naša " folklora ".Da bi znal še kdo mal potrpet mislm da bi ga v momentu imel za najmanj precej norega...pa ni vse tako črno kot zgleda samo narod " u naš kantri " je pač tak.Včasih se mi zdi,da ima narod vsega preveč in ne ve kaj bi še,da bi bil bolj " in " od vseh " in-ov "..da ne bom preveč v temo padu...nr se sekirat...
lp.
e.lee http://steinlugar.blogspot.com/

Evil pravi ...

To je to ,..res preveč super !